Tlačovú agentúru Slovenskej republiky o tom informovali z oddelenia mediálnej komunikácie Národnej diaľničnej spoločnosti.
Súčasťou úseku je podľa Národnej diaľničnej spoločnosti aj unikátny stabilizačný objekt - galéria. Prevezú sa pod ňou motoristi, ktorí mieria z Ružomberka smerom na východ Slovenska. V opačnom smere dochádza k menšej zmene, motoristi od Popradu smerom na Ružomberok pôjdu po existujúcej ceste prvej triedy, na ktorú sa napoja už zo zjazdu v križovatke Ivachnová.
„Novovytvorený úsek je technicky veľmi zaujímavý. Týchto galérií je totiž na Slovensku zatiaľ veľmi málo. Je to stabilizačné opatrenie a v podstate niečo medzi tunelom a zárezom,“ doplnil minister dopravy Jozef Ráž.
Zdroj: Facebook/Národná diaľničná spoločnosť
D1 Hubová - Ivachnová je v súčasnosti najdlhším rozostavaným diaľničným úsekom. Práce na takmer 15-kilometrovom úseku pokračujú. V tuneli Čebrať boli začaté práce na vozovke v ľavej tunelovej rúre, v pravej rúre je betonáž vozovky už hotová, informuje Národná diaľničná spoločnosť.
Národná diaľničná spoločnosť dodala, že okrem betonáže vozovky sa pracuje aj na technológii tunela - inštaluje sa kabeláž, boli osadené ventilátory, osádzajú sa rozvádzače, montuje sa osvetlenie. Kabeláž informačného systému diaľnice sa zároveň inštaluje na celej trase, aj mimo tunela.
Ďakujeme, že nás čítate. V prípade, že ste našli v článku chybu, napíšte nám na redakcia@sp21.sk
Pre pridávanie komentárov do diskusie sa musíteprihlásiť